سوالات متداول

سپاسگذاریم که خدمات و سرویس های مارا انتخاب نموده اید ! بله کلیه محصولات ما گارانتی بازگشت وجه تا 7 روز آتی از خرید سرویس را دارا هستند.

لازم به ذکر است : گارانتی بازگشت وجه در خرید دامنه وجود ندارد

بله ، کلیه تراکنش ها چه به صورت آنلاین چه به صورت آفلاین / نقدی یا کارت به کارت برای همگی فاکتور صادر می گردد .

خیر ،  کد تخفیف برای تمدید نیز محاسبه می گردد .

شما می توانید از؛ منوی مالی» تنظیمات فاکتور» نیاز به فاکتور رسمی و شرکتی دارم.
سپس اقدام به ثبت اطلاعات شرکتتان نمایید تا تمامی فاکتور های شما به صورت رسمی ثبت و ارسال گردند.

تایم هر سرویس از قبل مشخص شده است . ولی به طور کلی به صورت ذیل می باشد :

ثبت / تمدید دامنه : حداقل 1 سال

هاست / سرورمجازی : حداقل 1 ماه

سرور اختصاصی : حداقل 1 ماه

لایسنس ها : متغییر

امنیت SSL : حداقل 1 سال

كلیه محتویات سایت شامل اعم از صفحات وب، بانكهای اطلاعاتی، نامه های الكترونیكی، نرم افزارهای كاربردی، لاگ ها و … كه بطور مستقیم با وب سایت شما مرتبط می باشند در محدوده حجم فضای هاست شما قرار می گیرند.
با افزایش حجم هر یک از این موارد فضای کمتری در اختیار سایر سرویس ها قرار خواهد گرفت.

پشتیبانی بصورت آنلاین و از طریق ارسال تیکت بصورت 24 ساعته در7 روز هفته در 365 روز سال می باشد.
در ساعات و روزهای اداری می توانید بصورت تلفنی از خدمات پشتیبانی ما نیز استفاده نمائید. خدمات پشتیبانی ما بر اساس سطح توافق خدمات – SLA ارائه می شود.

سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول
سوالات متداول